Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2013 09:25 - ВЪПРОС...
Автор: lovertosimplicity Категория: Забавление   
Прочетен: 3591 Коментари: 31 Гласове:
27

Последна промяна: 14.10.2013 04:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  ( Из цикъла "Компанията при Рей се усмихва" ) -------------------------------------------------------------------

Добро утро, Приятели!

Днес съм решил да Ви задам екзистенциалния въпрос "Каква е разликата м/у поведението на българския и германския шофьор на пътя?"

Който желае да даде своя отговор в коментар под настоящия постинг, а по-късно, аз ще дам моя отговор онагледено.

А засега просто ще Ви пожелая спокоен неделен ден и ще пусна малко музика.

С първото клипо поздравявам един мой Френд,
който нарекох Болярин още преди половин година...




С второто клипо поздравявам Сестричката ми Ани
и си пожелавам /на себе си/ по-малко да ме Идосва...





А третото клипо е за всички Вас,
останалите Приятели и посетители на блога...


Очаквам остроумните Ви отговори
по зададения по-горе въпрос.



*  *  *

Допълнение в постинга от 14:30 часа, провокирано от бъдещия
Вело-Президент - Алегатора!


image

Сигурен съм, че схващаш заигравката с това, че една "млада", "женска" партия върти педалите...



А ето го и поздрава за Колегата
rustocks
- после ще кажа и вица за кака Куна, кварталната ку...ва, която споменаваш при теб:





Допълнено клипче по идеята на Беба от коментар 19






А ЕТО И МОЯ ОНАГЛЕДЕН ОТГОВОР НА ПОСТАВЕНИЯ ВЪПРОС:

image




"Не забравяйте да се усмихвате!"
Рей




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - Ура! Пръв съм!
15.09.2013 09:27
Ей сега ще го измисля. Нека прочета първо...

Рей, преди всичко имам молба - да им кажеш на тия двете (Две ли са, три ли са, не мога да ги преброя.) от втория клип да спрат за малко. Много шават и не дават човек да им се порадва. Направо съм обиден на Шакира, моята любимка. Знам как може да се застопори видеото, но не е същото - леко се размазва, а аз съм свикнал там в дълбокия Космос всичко да ми е на фокус. Сега пращам тази част, а после, ако ми дойде музата, ще отговоря и на драйвърския въпрос.
Допълнение в 15:24 часа:
Преди да се залостя при Шакира, докато изям някой шамар по врата от леля ти Лида, искам да ти благодаря, дето ми даде идея да направя постинг "С кола през Германия". Там ще се окаже, че немските и българските шофьори си приличат по всичко и по нищо.
Бъди здрав! Пожеланието е за всички, разбира се.
цитирай
2. rustocks - Разликата е в катаджиите.
15.09.2013 09:31
Разликата е в катаджиите.
цитирай
3. zabavnata - О, благодаря ти, Рей!
15.09.2013 09:32
А аз си помислих, че е само онази песничка. Умееш да изненадваш хората, признавам.
Чудесен ден ти пожелавам!
цитирай
4. zabavnata - За опасното шофиране
15.09.2013 09:40
Когато стана поредната катастрофа пред мола на Цариградско щях да полудея. Малко преди това се чухме по телефона с Теди и знаех, че е с приятелки точно в този мол. Казват, че е било технически проблем, повреда в скоростната кутия или нещо подобно.
Все пак ... Мисля, че тези, които искат да се състезават и да се правят на пистови състезатели трябва да има къде да го правят без да поставят на риск живота на другите хора. Тук карат пияни, дрогирани, всякакви. Понякога дори веят пред лицето ти незнам си какви пропуски, че е ЕДИ КОЙ си. Вижте ме, почудете се! Глупаци.
Преди много години имах спречкване с един такъв тъпанар и му обещах, че освен полиция ще извикам журналисти, за да "грейне", "красив" и пиян. Колко струва един човешки живот?!
цитирай
5. tota - Благодаря, Рей!
15.09.2013 10:51
Много грозно и неуважително е поведението на водачите в България. Единици спират и ти дават възможност да пресечеш улицата. За съжаление. Шофират като за последно.

Хубава неделя!
цитирай
6. alegatora - Аз карам колело - тренирам за Пре...
15.09.2013 11:17
Аз карам колело - тренирам за Президент!
цитирай
7. tanya7713 - Да се сравнява ултра цивлизованото ...
15.09.2013 11:29
Да се сравнява ултра цивлизованото движение и поведение на шофьорите по немските пътища с екстремно ултра невероятно просташкото поведение на повечето наши шофьори е ...абсурдно.
цитирай
8. lovertosimplicity - Reply 1. pvdaskalov
15.09.2013 14:05
Мнооого поспалива тая муза бре, Пиер...
Аз спя - нея хваща...

А Шаки и Биба /ама ги умалих.../ от 2:24 нататък не са толкова "шавливи". Или по-скоро радващо окото шавливи са, но не толкова стробоскопично.
Ако не си догледал - да си имал търпението.

Рей
цитирай
9. lovertosimplicity - Reply 2. rustocks
15.09.2013 14:11
Хах! - Нов Колега при нас.
И ме и аресал, маани другото!
Добре си ни дошъл - ще надзърна у блого ти да видя що слушаш и шта поздравя в самия постинг...

Тенкс за отговора - като се наспЪ ще разкажа действителна катаджийска история, но от Щатите - не Германия.

Иначе тенкс, отговорът е добър, макар и да на касае... въсщност... ха ха ха касае и то много поведението /по подаването на подплатени с 20 лева документи за проверка/ на водачите...
ха ха ха

Да! Добро е!
Моят нагледен ще е друг обаче, но и в/у този може да се заиграем...

Рей
цитирай
10. lovertosimplicity - Reply 3. zabavnata и 4. zabavnata
15.09.2013 14:17
Ти пък като ми кажеш "Рей" и се оглеждам за кого говориш!
Вярно, че свикнах с прякора, измислен от Пиер, но той ми е от няма и 3 месеца, а ти се обръщаш тук друго яче към мен от 4 години.
Такъв съм си аз, изненадващ. Що се изненадваш вече, като ти тук от най-отдавна ме познаваш?
А за трагедията... Ами мога да си представя какво ти е.
Тя, Теди порасна, но зная как бдиш като орлица над нея!
Спомням си дори някога как бях купил една книга с приказки и ти...
Помня като слон, Сестричето ми.
А ти си като... слон в стъкларски магазин.
Така де... На помнещия слон сестрето не може да е жирафф...
хах

ТБ
цитирай
11. lovertosimplicity - Reply 5. tota
15.09.2013 14:19
Типично българско, нали?
И май си личим, че във всичко сме така.
Историйката, която ще разкажа после ще засегне и това твое мнение.

Тенкс за отговора.
Далеч е от нагледния мой, но се приема и е вярен.

Рей
цитирай
12. lovertosimplicity - Reply 6. hloris
15.09.2013 14:23
И твоят, Хло, като на Тота е по допирателната за културата нашенска.
И то не само на пътя, а където и да е.
Ако променим песента на Тодор Колев /лека му пръст/ ще е отново вярна - "Как ще ги стигнем германците...Че и задминем дори..."
Може - ако те вървят на година с 10 назад, а ние по някакъв магически начин с 10 напред... След сто години ще ги.
Ако не се разминем по Вертикала някъде!
ха ха ха

Рей
цитирай
13. lovertosimplicity - Reply 7. alegatora
15.09.2013 14:27
Ах тииии!
Алегатор такъв!
Станах както ти писах до едно място...
И хвърлихnпоглед у блогО...
И скибах твоя отговор.
Разсмях се с глас, защото си представих ей тая картинка, която сдялках набързо и сега ще я метна в постинга!

Ха ха ха

И потракваш със зъби, нали?

Ми тренирай, ако се получи вакум да си готов.

Имаш моя глас!
И, ако стане - да не ме забравиш, ей...

Рей
цитирай
14. lovertosimplicity - Reply 8. tanya7713
15.09.2013 14:36
Хах!
И ти като Сестричето с Вашата сериозност...
Карай го по-лежерно тук.
Все пак сме тук основно да се забавляваме...

Поздрави, полуградскатаа!

Рей
цитирай
15. lovertosimplicity - ИЗЛЪГАХ МАЛКО, СЕСТРЕНЦЕ!
15.09.2013 15:01
Те ме познаваш най-отдавна, но младата и интелигентна Жена, която мей би е все още в блога ми в момента ме познава повече!

Закъсня за приказка,Та!-!j

Your StarFool
цитирай
16. zabavnata - lovertosimplicity
15.09.2013 15:53
Ами да, знаех си, че така ще кажеш. Всички ти се подмазват, а май само аз ти дърпам ушите. Отивам за тетрадки, че от утре съм на училище.
Като не ти харесва Рей как да ти казвам?
сестра ти, дето те Идосва
цитирай
17. silviia - :)
15.09.2013 16:24
лана дел рей кърти....мивки.:))))))))
цитирай
18. qga - Привет, привет!!! :)))
15.09.2013 17:00
Паркирах си метлата и заставам на опашката слушатели отпред.
Чудех се след почивката с какво ще ни изненадаш и мен успя да ме изненадаш с това, че очаквах някой дълъг и нравоучителен постинг, а ти просто се измъкна със задаването на въпрос.
Ок, отговарям според мен как стоят нещата. Мисля, че основната разлика не само в манталитета на шофьорите, а въобще на хората се крие в отношението към другите. Тук ние не уважаваме отсрещната личност. Независимо дали е като шофьор на пътя или просто колега дори в офиса.
Едва ли съм нацелила, защото намекваш, че отговорът е хумористичен, но това е моето мнение по въпроса.
Поздрави на всички с един "шофьорски" клип
http://www.youtube.com/watch?v=2s13X66BFd8
:)))))))))))))))))))))
Беба
цитирай
19. paciencia - Привет, Рей и компания!
15.09.2013 18:40
Много хубава музика както винаги!
По темата- дълбоко съм удовлетворена от това, че оцелях по пешеходните пътеки в България през август. И то, защото си отварях очите на четири. А за Германия, ти ще кажеш.
Поздрави!
цитирай
20. hopfen - Единия го има , а другия го няма:)
15.09.2013 21:14
"Don't make me sad, don't make me cry
Sometimes love is not enough and the road gets tough
I don't know why
Keep making me laugh,
Let's go get high
The road is long, we carry on
Try to have fun in the meantime"
Благодаря за поздрава:
Наздраве!
цитирай
21. lovertosimplicity - Reply 22. hopfen
15.09.2013 21:23
ЗДРАВО, БОЛЯРИНО!
Израдва ме с появяването си!

Еventually will gather...

YES!
The road is long, we carry on...
The important thing is not to stop to go!

НАЗДРАВЕ!
цитирай
22. beautifulcreature - Добър вечер и тук на всички!
15.09.2013 22:35
Поздрави от страната с наистина забележителни пътища. И не само.
Сякаш по темата: онзи ден наблюдавах седнала на една пейка как правят някакъв ремонт. Спира на улицата една по-голяма машина и след като си тръгна на нейно място личеше, но идеално направена кръпка на асфалта.
Така стана, за по-малко от час, без никакви остатъчни боклуци и прочие.
А за чистотата да не говоря. За културата на хората също.
Въобще... европейска работа.

Лея
цитирай
23. travell - аз ще се придържам към заглавието
15.09.2013 22:35
По принцип германците като шофьори са много по-зле от българите, като шофьорски качества за управление на автомобила говоря, но като стане въпрос за спазване на правилника за движение, те са на светлинни години от нас. Толерантноста по пътищата е на много по-високо ниво, а за автомобилите да не говорим. Никой германец няма да излезе с гуми регенерат без никакъв грайфер и лепени няколко пъти да вози семейството си на почивка или пък с редица други "дребни" подробности (неизправни светлини, чистачки и др). Искам да кажа, че не се пести от сигурността на автомобила, а у нас всякакви таралясници се движат, дори минават официално технически преглед.
цитирай
24. germantiger - ...
15.09.2013 22:43
Виждайки "графиката"/всъщност изображението за разликата в шофирането на трезвен и пиян в Германия и България казах НА ГЛАС сам: ега ти !!!

Реакцията ми казва почти всичко!
цитирай
25. freeoldmen - Имам наблюдения и от каране на кола от германци.
15.09.2013 23:45
Но винаги ще си спомням момент, случил се в слънчева Палма / де Майорка /, когато едно БМВ кабрио, некво жестоко, в тон със собствениците си, младо семейство успели немци, изхвърлят боклука си в контейнерите. Както се досещате, там има няколко варианта за типовете боклуци. След като всички отпадъци бяха разпределени на съответните места, младата жена реши да почисти жабката, извади някакви хартийки и ги хвърли в общият боклук. Аз не знам немски, но много добре схванах шокираното изражение на германеца и неговото: Шаци, та това е папел!!!
Реакцията на шацито / съкровището / беше невероятна.
С някакви нечленоразделни звуци започна да се извинява и да събира хартийките от контейнера, добре, че беше пълен, иначе щеше да се гмурка вътре!
Сигурен съм, че ако се стигне до развод на тази двойка, случаят ще бъде изтъкнат от ищеца!...
цитирай
26. lovertosimplicity - Reply 27. freeoldmen
16.09.2013 00:09
Здраво, Съднико!
Ти маани ами таа щеше а ми изфърли и диамантите в контейнера за стъкло!
Добре, че я спрях о време!
И познай кой щеше да се кефи от таа работа?!
Мein Freund Алегатор-а!
Щото като дири джилезу, видно от ей тук:

http://alegatora.blog.bg/lifestyle/2013/06/14/za-liubopitnite.1119955

наднича и у контейнерите за други "суб" продукти!
Малеее... как щееме а си извадим очите с него един път...

А сериоз...
С привкус на виц и лееко в страни от темата, но свързано със скоростта:
Русначе, американче и българче се надбилюрват /надхвалват/...
Американчето: "Моят баща е бейсболист! Толкова е бърз, че като удари топката и тича и я хваща, преди да е напуснала игрището!"
Русначето: "Това не е нищо! Моят баща е снайперист! Като изстреля куршума... Толкова е бърз, че го хваща преди да достигне целта!"
А българчето им се изсмяло с думите: "Нищо не са вашите бащиии... Нищооо... Моят баща е държавен чиновник! До 17 е на работа, а тръгвайки си от там, още в 15 си е в къщи!"

Ъхъъм!

Поздрави, Шерифе!

Рей
цитирай
27. lovertosimplicity - Reply 17. zabavnata
16.09.2013 00:13
Знаех си, че ще знаеш...
Амиии... викай си ми "Батко Рей"!
ха ха ха

Аниии...
Що си оставила тетрадките за последния момент?!
Аз ги купувам постепенно през годината.
Защото ги събирам специални - едни с Уинкс, Принцеси и Хана Монтана...
Други с Аватар, разни черепи и кокалЕ...
Еееех, Баща да си на тоя свят, Бащааа...

ТБР
цитирай
28. lovertosimplicity - Reply 18. silviia
16.09.2013 00:15
Нали?!
Кърти мивки и лЕпи плочки!
цитирай
29. lovertosimplicity - Reply 19. qga
16.09.2013 00:17
Я, Беба с лачената метла!
Клипото ти ме израдва и съответно ще го кача в постинга!
Тенкс!

Рей
цитирай
30. lovertosimplicity - Reply 20. paciencia
16.09.2013 00:32
Изтървах те за другия постинг, Васенце!
Нищо, като се прибереш от... дискотека!
хах

Толкова ли са зле нещата в Русе бре?!

Само в София ли шофьорите спазват абсолютно стриктно всички правила от правилника?!

Онзи ден...
Заставам на края на тротоара на пешеходна пътека...
Това сигнализира шофьорите, че ще ползвам предимството си...
И... о, чудо!

Всички спряха!
Нещо повече:
Един слезе и измете листата от пътеката да не вземе да се подхлъзна...
Друг ми помогна с багажа, който носех...
Трети през това време почисти замърсените стъкла на първите двама...

Идилия ти казвам!

Пресякох и...
Се събудих!

хах

Рей
цитирай
31. lovertosimplicity - Reply 24. beautifulcreature
16.09.2013 01:02
О о о, Джермъни!
Как е новата служба?
Няма как да не си доволна!
Та ти вече си в Държава, а не Територия!
Много здраве от бившия ти шеф тук!
ха ха ха

Да, познавам го от повече от 5-6 години.
Но не съм ходатайствал, спокойно - това е нетипично за мен.

Радвам се, че си видяла, че съм допълнил "руските" постинги с МР3 вариантите. Ще го направя и с другите - просто тези имаше на първо четене в НЕТа - другите ще ги конвертирам направо от клипотата.

Рей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317730
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930