Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2013 19:50 - За тогава, когато "сега" ще бъде "някога"!
Автор: lovertosimplicity Категория: Тя и той   
Прочетен: 899 Коментари: 0 Гласове:
23

Последна промяна: 14.10.2013 04:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
( Из цикъла "Нося те в Сърцето си!" )

For Youʇ

Преди време ти с тръгна, но това те направи само още повече моя. Получи се така, защото сега вече не прекарваме времето след работа заедно и аз мога по-пълноценно да се съсредоточа в/у теб. Гласът ти, онзи най-любим звук във Вселената… Който отстъпва по сексапил единствено на твоя неземен смях… Той вече не ме разсейва и аз мога да се отдам по-пълноценно на съзерцаването ти! Ти не знаеш, но в 18 часа аз заставам на Терасата и впервам поглед към Младата гора… По това време ти си тръгваш от работа! Ето те и днес… Излизаш с колегите… Почти не ги виждам, защото някак си се размиват в светлината, струяща от красотата ти… Разделяте се на портала с усмивки и ти продължаваш сама по пътеката към вкъщи… Вървиш бавно и грациозно, всяко твое движение е като тетивата на лък в покой – спокойно, но готово да се взриви,ако се появи Стрелата! Усещаш погледа ми и спираш! Озърташ се… Някак си магнетично очите ти се спират в моята посока и потрепващи се взират право в мен! Не се страхувам – не можеш да ме видиш!
Аз съм чак през Цариградската река, та чак в Яворовата гора!
Затова и прямо гледам в очите ти… Като езера са, мила… Толкова са красиви… Усещаш ме и някак си без думи казваш ми „Ела!“ И аз ще го направя! Но късно, късно през нощта! Както всяка друга нощ...
* * *
Нощта е в разгара си и аз дойдох...
До леглото ти съм… Лунната светлина преминава свободно през прозореца ти, но не достига до теб… Срамува се… Срамува се от факта, че голото ти тяло дори под сатенената завивка е толкова възбуждащо и съблазнително, че дори тя, лунната светлина, остава без дъх… Но аз не се срамувам… Пристъпвам тихо към теб… Съзерцавам лицето ти… Сякаш виждам очите ти изпод затворените ти клепачи… Наблюдавам движенията им и им се радвам! Радвам се на факта, че под клепачите ти се вижда движение… Сънуваш… В състояние на РЕМ си… А той няма как да не е свързан с мен! Попивам образа на лицето ти в съзнанието си и го пепращам на сигурно място в Сърцето си! Съхранявам го там… Запазвам го за тогава, когато няма да съм до теб и ще ми се прииска да те видя...
* * *
До леглото ти съм! Лунната светлина преминава плахо през прозореца ти, но не достига до теб… Страхува се! Страхува се от факта, че голото ти тяло дори под сатенената завивка е толкова възбуждащо и съблазнително, че дори тя, лунната светлина започва да искри от възбуда… Но аз не се страхувам от възбудата си! Пристъпвам тихо към теб… Бавно и внимателно придърпвам завивката ти… Последната се свлича на пода в нозете ми! Сякаш приглушена светлина на китайски фенер изпълва стаята ти… Тялото ти… - то излъчва тази магнетична и така опияняваща светлина… Дори щурците отвън спяха да свирят… Часовникът на стената спря да тиктака… Дори Времето притихна пред красотата ти… Красива си… Безумно красива… Единственото нещо, което може да бъде още по-идилично и красиво е да отвориш очи… Но това би ме погубило… Би ме превърнало в твой роб завинаги… А нима сега не съм?! А аз искам да бъда твой господар! Да властвам над Душата ти! Да притежавам плътта ти! От устните ти се отронва стон! Това ме стряска и засрамен понечвам да те завия отново… В съня си ти хващаш ръката ми и ме придърпваш към себе си… Не се съпротивлявам… Просто не мога да го направя… А и не искам! Тялото ми се разтапя в!у твоето… Обгръща те… Изпива те! Притежава те, а ти властваш над него… Телата вече не са две, а една Магия са! Неподвластна на Времето!       Нашата...

Madonna ~ Justify My Love
ТУК!



Notre Dame De Paris ~ Belle
ТУК!



Noora Noor ~ Forget What I Said
ТУК!



M i s s i n g
Your StarFool

ДЕЖАВЮ с привкус на ЖАМЕВЮ







Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovertosimplicity - Your story for "Good Night"
17.09.2013 19:51
Your StarFool
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317700
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930