Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2013 04:26 - "Какви са ни правата в нашата уж правова държава?!" Reply-1
Автор: lovertosimplicity Категория: Технологии   
Прочетен: 5223 Коментари: 13 Гласове:
13

Последна промяна: 25.06.2013 04:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз имам една моя Философия, която наричам "Култура на Живот".


imageНие нямаме Културата да имаме Права.
Правата, както и всичко почти трябва да започва отвътре и тогава да излиза навън.
Ние сме свикнали само да искаме!
Покрай събитията, случващи се от началото на годината се наслушах на плюене по един куп Закони, че чак и Конституцията.
А това е не само глупаво, а направо цинично.
Цинично е човек, който не познава Конституцията, не познава Законите на страната си да роптае с/у тях и липсата на права.
И тук не става въпрос за теб, Хлорис. Не.
Става въпрос, че е най-лесно да се намери извинението извън нас си.
Всеки говори за Права, а никой не вниква и то насаме със себе си, че те раждат Отговорности.

Много е лесно да искаш... - Но първо трябва да дадеш!
Много е лесно да оплюваш... - Но първо трябва да съградиш!
Не мога да разбера как така нямаме права?
Не мога дори да разбера защо аз имам?
Но въпреки, че не мога - ще Ви отговоря.
Имам, защото се интересувам какви ми са.
Имам, защото съм подготвен.
А в някои случаи дори да не съм, културата, която се трупа с ученето на предходните случаи ме поставя в ситуация да съм гъвкав.
И веднага ще Ви дам пример:
Наскоро в една банка ме карат да се подпиша в/у дигитайзер и подписът ми автоматично да влезе в компютъра.
Отказах!
И отказът ми беше точно за това, за което говориш в поста, Хлорис.
Отказът ми беше заради Принципа.
Когато съм подписвал договора с тази банка в него не имало клауза, че трябва да подавам подписа си за електронна обработка.
От това следват две неща:
Първо - моето право да откажа да го направя и съответно правата ми да вкарам Банката в съда, ако тя откаже обслужване, което просто няма как да стане.
и
Второ - правото на Банката да поиска промяна в договора, което аз пък не съм длъжен да приема.
Хайде обяснете ми как в този конкретен случай /а повярвайте ми мога да Ви цитирам стотици такива/ Банката ще погази Правото ми?
М?
Е нЕма как да стане просто!
Но!
Няма как да стане, защото аз познавам правата си!
И освен, че ги познавам - съм в готовност и имам воля да ги защитавам.
И го правя.
Задайте си въпроса и за себе си отговорете:
Колко от Вас ще се опълчат в описвания конкретен случай и при отказа за обслужване от страна на служителката на Банката ще влезнат при управителката и красноречиво ще й покажат, че са наясно с текста на все още действащия договор помежду ни и са готови да ги призоват в съда, ако продължи конфликта?
М?
Задайте си въпроса колко от Вас си познават договора с банката, която обслужва тяхна сметка и са се поинтересували коя част от него с кой Закон и тоя точка от този Закон кореспондира?
Ако не сте го правили...
Ако не сте подготвени...
То Вие нямате Културата на Живот и можете да се сърдите, ако не единствено, то поне предимно на самите себе си.
Задайте си въпроса колко от Вас биха драснал там някакъв измислен подпис понеже много бързат и не им се разправя...
А на това аз му казвам Посредственост и Безхаберие.
С това си действие именно Вие провокирате създаването на такива условия за недоволство в последствие и за съществуването на такива постове, като настоящия.
И после недоволствате.
Недоволствате от взаимоотношения и среда, които самите Вие създавате, не само с непознаването на правата си, а по-основно дори с пасивното си отношение.
Но има и нещо друго, още по-съществено и сериозно.
Имайки такова поведение, Вие извършвате индиректно престъпление като давате лош пример на Децата си.
Те растат във Вашето обкръжение.
Докато са още малки и неосъзнати, Вие сте техните кумири, на Вас волно или неволно се опитват да подражават.
А с такова поведение Вие ги осакатявате!
И процесът е превръща в лавинообразен и в един омагьосан кръг.
Съблогъри...
Дадох просто един пример...
Той не е абсолютно релевантен, но е... абсолютно релевантен.
Ще обогатя този пост с още поне 3-4 случая. Реални.
А от Вас не искам /защото не съм в позиция да искам/, а Ви моля да погледнете най-напред вътре, в себе си.
Да видите какво сте готови да дадете, преди реално да поискате.

Защото правата не ги ражда Големия взрив.
Нито после Господ бди над спазването им.
Те казах вървят ръка за ръка с произтичащите от тях Задължения и най-напред трябва да припознаем тях, Задълженията вътре в себе си и чак тогава да търсим Правата си извън себе си.

Рей


/следва продължение/

Постът е провокиран от този на hloris Kое и е правовото на нашата правова държава и задавания от нея въпрос "Какви са ни правата в нашата уж правова държава?!"

А следващото свежарско клипче е за разчупване на сериозността на въпроса...




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. beautifulcreature - "В супермаркета е хладно, ти обичаш това.
25.06.2013 07:05
Хората внимателно четат етикетите, за да видят какви химикали ще ядат. После въздъхват, и ги слагат в количката. И си казват: "Да, вредно е, но ми харесва". В супермаркета никой не мисли за смъртта."

Добро утро.
Няколко дни командировка, но виждам, че тук не скучаете и купона тече.
Постингът наистина замисля с правотата на съжденията в него.

"Много е лесно да искаш... - Но първо трябва да дадеш!
Много е лесно да оплюваш... - Но първо трябва да съградиш!"

Много ми хареса.
Наистина ние приемаме нещата около нас, правата си като даденост, без да се замислим, че те, правата ни не растат по дърветата, а самите ние ги определяме и съответно трябва да ги познаваме, да спазваме свободите, които ни дават и дори ще кажа да ги обгрижваме.

"Защото правата не ги ражда Големия взрив.
Нито после Господ бди над спазването им.
Те казах вървят ръка за ръка с произтичащите от тях Задължения и най-напред трябва да припознаем тях, Задълженията вътре в себе си и чак тогава да търсим Правата си извън себе си."

Браво, Рей. Право в целта.
цитирай
2. syrmaepon - Въпросът според мен се състои в с...
25.06.2013 07:51
Въпросът според мен се състои в следното - 50 години българите живееха в условия,където те не са активна страна,всичко им се спуска от някъде и те безрезервно трябва да приемат всичко.Разбира се изключения има винаги.За това много от българите просто нямат такова поведение - на едната от две активни страни.Те не разбират какво значи Договор и Обществен включително - а там се изписват клаузи и за двете страни на договора и всяка следи дали другата го изпълнява,просто защото няма кой друг да го следи.Другия проблем също произтичащ от предните 50 г. е ,че българинът "протестира пасивно " като съботира въобще Договора /те се правят,че ни плащат,ние се правим,че работим /.Просто българинът тепърва се учи на Свободно Договаряне и определени принципи,а това не е лесно,особено за по-големите ) В това число разбира се слагам и себе си ))) Същото важи и за политиците - тяхното поведение също е неадекватно нито пък Открито и Свободно.При това забелязвам,че по скоро западните политици заприличват на нашите,отколкото нашите на нещо по-добро.Явно Статуквото е на косъм.
цитирай
3. syrmaepon - За пример един текст от варварския ...
25.06.2013 08:05
За пример един текст от варварския Дагестан в периода 17 - 18 в.

"Картите представляват постоянни съдии,срещани също и под названието „шилахалатэ”,чиито постановления,взети под председателството на кадия,не се считали за окончателни.Проверката на техните решения била предоставена на други лица известни с името „джамаатхалатэ”” и избираеми като картите.В случай,че се открие грешка,тези подобни на касационните съдии ,свиквали общо събрание,на което обявявали неправилните действия,определяли глоба и избирали нови длъжностни лица."

Забележете,че при грешка,дори и една,въпросните съдии,които са избирани за 1 година,веднага се уволняват и се избират нови.Като направим асоциация с нашите политици ,какъв е резултатът - някои след 23 години непрестанни грешки,провали на избории и прочие ,едва сега си подадоха оставките,а пък някои ,въобще и не искат да чуят.За съдиите въобще няма коментирам.
И сега,ще кажете - в нашия Договор не пише така.Именно - първо трябва да осъзнаем,какво искаме да пише в Договора и да настояваме за него.Въпросът с монополите,например ЕРП, стои по същия начин.Имам ли право да се Договарям - не.Имам ли индивидуален Договор - не.
цитирай
4. tota - Интересна тема, която трябва да се обсъжда на глас.
25.06.2013 09:01
Защото масата върви по течението. Демокрация има само в тези общества, където има висока култура и развита материално - техническа база. Че има сбъркани неща в прехода, има, и те обслужваха интересите на шепа хора. Питам, къде бях всички, когато започнаха процесите на трансформация на обществото? Когато се съсипваха предприятия, когато се създадоха ликвидационните съвети в селското стопанство, когато морално убиваха кадри на различни нива, интелигенцията? Къде бяха? Да спрат разрушаването на икономиката ни. Няма такава държава и народ, който на 50 години да руши всичко и да започва от нулата. И още власт, която да няма приемственост в области, които са жизнено важни. Нямаме аналог в историята ни на този така наречен преход. Доближава се частично до периода след Освобождението до началото на ХХ век.
Защо се получи така? Защо се допусна това? Народът беше увлечен от еуфорията и не можеше да види до какво ще го доведат промените. А те са убийствени за държавата ни и народа ни. Защото държава без народ е вече територия.
Колкото до мястото и ролята на личността /на индивида в тези процеси, тя е от съществено значение. Всеки носи отговорност за това, което върши. Отварям скоба и споделям за себе си, че водещо при мен е била полезността от моя труд, без да се водя от обстоятелствата и липсата на пример.
Процесите са двупосочни - права и задължения - от долу нагоре и обратно.
Сега на дневен ред е въпросът: Как при новите обстоятелства да се намери решение на взаимоотношението власт - народ. Старият модел на формиране на институциите на властта е изживян.
цитирай
5. pvdaskalov - Аз имам една моя Философия, която наричам "Култура на Живот".
25.06.2013 10:21
Ето какво аз разбирам под "Култура на живот", т.е. Моето верую:
1. Всеки да дава, каквото може и колкото може то да е по-качествено! Така правих цял живот и продължавам;
2. Това, което правя, в НИКАКЪВ случай да не нарушава изискванията на моята професия. Да проверявам стореното и сам своевременно да откривам грешките си, за да няма пострадали;
3. Отнасям се към хората в обществото така, както искам те да се отнасят с мен.

Елементарно казано, никой не ни е виновен, според теб, Рей, че отвсякъде ни дебнат вълци (неправди). Трябва да се борим срещу тях. И ако не знаем правата си, ние сме си виновни. Тези изисквания – какви трябва да бъдем – са изпълними от малцина. Не всеки е високо над средното интелектуално ниво.

Питам, защо трябва да бъдем нащрек?
Едно е да се опитва да те преметне частно лице (крадец, изнудвач, лихвар).
Съвсем друго е да те мами юридическо лице, та дори то да е частно юридическо или държавано. Защото зад случая с банката на Рей (и не само там) стои цяла армия юристи, която нарушава т. 2 от моето верую по-горе.

Е, бабата, която копа на нивата, или този, дето бърка в кофите, или безработните, които няма какво да ядат, трябва да започнат да изучават ЗАКОНИТЕ? То ако беше лесно, нямаше и самите юристи да са специализирани, както и лекарите, учителите, инженерите и т.н.

Кой ще е виновен тогава? Твърдо заявявам: ДЪРЖАВАТА. От нея трябва да се търси отговорност за слабия контрол, за разюзданото поведение на институциите.

Добре, Рей, като искаш да помогнеш в правовото образование на хората, вместо да ги упрекваш, че нямат „Култура на живот”, направи един постинг, с който да се положи основата на НАРЪЧНИК КАК ДА ОЦЕЛЕЕМ В ОБЩЕСТВЕНАТА ДЖУНГЛА.

Защото в Италия, чувал съм, социалните работници едва ли не насила разясняват правата на неграмотните и онеправданите... Тук едва започваме.
Защото тук бирниците са повече, отколкото тези, които би трябвало да проверяват честното стокообразуване и ценообразуване на битовите доставки (вода, ток, парно).

Каква „Култура на живот” се иска от нас, след като не се търси сметка за „културата” на тези, които са подписали договорите за зелена енергия или втора АЕЦ?

Ти, обични наш Рей, съветваш да не позволяваме отровната змия да ни клъвне. Но това, драги, е последният стадий. Протестите са срещу акумулирането на отрова от държавната змия срещу собствения й народ. Капиш?
цитирай
6. pvdaskalov - Пак съм аз!
25.06.2013 10:50
Рей, не съм войнствено настроен. Какво може да направи един остарял телескоп, удрян не веднъж и дваж от астероидни орехчета? Той просто изпъшка и изпрати с последни сили това съобщение до Земята.
Обаче, иска му се, да го разбереш правилно. Ти поставяш една летва, дето и Стефка Костадинова трудно ще прескочи. Нима тази летва поставяш и пред сладкото бабче в подлеза на Орлов мост? Ако ще трябва да си мерим армията, зад мен ще застане цялата Розова долина. Така да знаеш.
Мислиш ли, че и на мен не ми мина през ума какво може да стане, когато ми пробутаха във ВИВАКОМ да се подписвам с електронна химикалка. Мислиш ли, че не знам какво става като съм си предоставил разплащателната сметка в ПИБ, където постъпва нещастната ми пенсия, та Топлофикация и останалите да теглят, колкото съвестта им позвоява? Аз ли трябва да си губя времето и ги контролирам или те трябва да имат страх и срам най-напред от съвестта си, а след това и от Държавата?
По принцип си прав да имаме будна гражданска съвест, но не го изисквай от всеки. Достатъчно е тези, които сме избрали в Парламента, да не ни лъжат и защищават наистина интересите ни. И понеже това не става, казваме ДОЛУ.
цитирай
7. lovertosimplicity - Ох, Приятели...
25.06.2013 10:51
Прочетох Ви и май си вкарах беля с тоя пост!
ха ха ха
Шегувам се!
Мога да защитя всяка една дума, но...
Вие или задълбочено, но в погрешна посока се юрнахте /да не казвам сега кои от Вас/ или маалко в страни сте ме разбрали.
Ще ме накарате да приема един пост на директор дето ми предлагат в момента, а след два мандата да се кандидатирам за Президент.
Бааси, и това ми били Приятели - да ме тласкат към такива умопомрачителни решения.
Ще Ви пиша довечера - сега бъдещия Президент мисли да проспи деня.
А Вие не политиканствайте плийс.
Сведете нещата до чисто човешко ниво.
Тя, политиката не е за хора и там не са такива.
И заради вас и аз ще се откажа от малкото човешко, което има в мен.

ПС: Специална критика към Приятеля ми Пиер.
Не ми философствай... фараоне, а се заеми с малко научна работа по "2х88" щото, ако си мислите с Кая, че италианския модел не се върти в главата ми по отношение на част от идеите на Клуба...
Ами не сте познали!
Аз Ви предупредих - с мен няма 6-5.
А освен това знаете вече - не съм вчерашен.
(Завчерашен и като корав хляб съм... Не че хляба вече се скоравява де - той директно си мухлясва...)

Поздрави на всички, но пак повтарям - изкажете се неполитикански, чисто човешки.
Давам Лея за пример!
Мисля, че е схванала точно Теорията ми!
Нали така, Лея?
Разводни малко съжденията си, плийс.

Рей
(заспиващ)
цитирай
8. valeska - ...
25.06.2013 11:38
Да познаваш правата си и да ги отстояваш е отговорност към себе си и обществото. Човекът е сложна компилация от гени, среда, възпитание... Колкото е по-отговорен човека, толкова е по-малко податлив на манипулации. Разбирам, че голяма част от хората са отчаяни и невярващи, но отчаянието е лош съветник.
„Всички живеем под едно небе, но не всички имаме еднакъв хоризонт.” (Конрад Аденауер)
цитирай
9. pvdaskalov - Уф!
25.06.2013 11:46
То и в Парламента са все заспиващи!
Или като Маичка Манолова - все блондинки!
Ако и аз не съм погледнал откъм човешката страна на проблема, дето сега го разплескваме като пържола с оня чук, приготевен в началото на постинга ти, Рей, здраве му кажи!
Не ревнувам, че харесваш коментара на Лея, но... Тя казва:
"Защото правата не ги ражда Големия взрив.
Нито после Господ бди над спазването им."
Те, казах, вървят ръка за ръка с произтичащите от тях Задължения и най-напред трябва да припознаем тях, Задълженията вътре в себе си и чак тогава да търсим Правата си извън себе си."

Моето верую не е ли в същия смисъл?
Но протестирам срещу идеята, че ние трябва сами да си търсим правата. Чакайте! Това да не е епохата на дивия капитализъм, когато работниците и интелигентите лееха кръв по улиците, за да се стигне до ТЕОРЕТИЧНАТА ДЕМОКРАЦИЯ.
ДОЛУ всяко правителство, което не иска да се поучи от няколковековните борби на народите.
Какво искам аз? Искам да не мисля за утрешния хляб, нито, че ще ме лъжат на всяко ниво. Искам да бъда освободен от всякаква грижа за бъдещето си, за да мога да развивам СПОКОЙНО своя интелектуален потенциал, а не да се разпилявам по улици и площади в протести.
Ако на стария телескоп "Пиер" не можете да осигурите това спокойствие, то означава, че той никога няма да се приземи, за да ви се порадва отблизо.

ЛЕЯ, Господ е създал такъв ред в Света, че той наистина се спазва! А който не го спазва, погива, превръща се в пояс от астероиди. Днес ролята на Господа в обществения живот е иззета от Държавата. Не е ли така? А който не спазва реда, защо не погива, защо не отива да търка наровете?
Ако и сега не ме разбирате, отивайте на двойната звезда Леярей с вашата философия да следим кой спазва реда във Вселената, пардон, в обществения живот.
Ако не сте доволни от това, което ви казвам, кажете. Ще замина и аз в командировка като тебе, Лея. Да речем, в Калофер или Царево. Там на воля да си пея и се смея, а не в недоумение да немея пред вашето верую...
цитирай
10. lovertosimplicity - Скъпи ми Приятели и основно ти Пиер!
25.06.2013 22:07
Без да целя да обидя някого ще кажа /не за първи път всъщност/, че гледате много на дребно.
Иска ви се /и тове е естествено де/ Проблемът да се разреши изведнъж и то за нас.
Сори, че ще ви разочаровам - това просто НЯМА да стане.
Трябва да си избием от главата мисълта, че днес и ние ще променим нещо.
Може, но това ще са кръпки.
Не разбирате ли, че аз Ви говоря за правилно формиране възгледите и точно Култура на Живот в новите поколения.
Вие, ние сме родители.
Ако ние формираме нашите Деца така, че те да са ерудирани, напористи, и най-вече човечни - чак тогава в следващото, вече тяхното поколение ще е решено всичкото това, което сега Ви дразни.
За нас...
За тях...
СОРИ! Но няма да стане!
И ако продължаваме да се носим по течението...
Да заявяваме, че все другия е виновен...
Е сори, ама какво тогава очакваме?
А, Пиер, това че видиш ли Държавата трябвало да ни защитава интересите соори, но е ной-несериозното, което съм чувал от теб.
Пояснявам в два такта:
Първо - Има територия, но не и Държава. Просто няма държавност за огромно съжаление.
и
Второ - по-важно - Та нима Държавата не сме самите ние?
Затова пак Ви казвам - смисъла, който аз влагам в своята не теория, защото това е действаща поне около мен практика Култура на Живот е перманентна промяна в манталитета на българина въобще.
По-горе някой от вас казваше "50 години еди що си". Именно! Ето това трябва да се изкорени. И това за съжаление няма да стане в поколението след нас /говоря сегашната младеж/ - ще стане за следващото - за децата на сегашната младеж.
Защото те просто няма да помнят, няма да знаят какво е било някога.
Ще са чисти и непредубедени.
Базата им за сравнение и метричната им система няма да има нищо общо със сегашната.
Или по-скоро още от сега трябва да направим така, че това да се случи.
Давайки пример, а не само роптаейки хей така, на раздумка пред огнището.
Снощи в разговор с Кая й споделих точно два три такива примери, които формират възгледите на именно тези бъдещи Българи!
Ако тя прочете - да Ви разкаже!
цитирай
11. tota - Не разбирате ли, че аз Ви говоря за правилно формиране възгледите и точно Култура на Живот в новите поколения."
25.06.2013 23:35
Рей, напълно те разбирам, какво искаш да ни кажеш. Преди да търсиш правата си, трябва да си отговориш как изпълняваш задълженията, като гражданин на обществото. Колко хора го правят днес? Но да отправим поглед и към горните етажи, където примерът трябва да е пример, да възпитава, но той не е. Аз не съм оптимист и за следващите поколения. Преди време споделих нещо за братята роми.
Отново ще напиша, че за да има култура на поведение, трябва да има и просвета. Дали училището като институция ще съумее да се справи с тази не лека задача - да обхване и обучава подлежащите от всички етноси?
И още нещо във връзка с израза "Та нима Държавата не сме самите ние?" Да, народът е държавата. Само че този народ се топи...всяка година статистиката огласява данни колко села са закрити, колко училища - също, с колко сме намалели, поради демографския срив. Та може да няма на кого да се променя манталитета...
цитирай
12. hloris - Не съм съгласна много,и ще се опитам да се аргументирам защо мисля така:
26.06.2013 10:22
В една правова държава/в която се спазват законите и Конституцията,които Ти гарантират правата/,то и човек е СПОКОЕН съвестно и стриктно да спазва своите
задължения...
Е,аз съм болшинството от членовете на това общество,което си спазва задълженията,но се убедих/на собствен гръб/,че колкото повече и съвестно най-вече си спазваш задълженията,то толкова повече ти го слагат.Прост пример:
Презареждам си CSM-а си с ваучер,и преди поне беше така,даваха бонус,че си презаредил,а сега дирекно след това ти режат от сумата,секунди,след като си презаредил.И защо се получава така?!
Защото монополиста М-тел по този начин ти внемява задължението да му станеш абонат,той ти го ВМЕНЯВА това задължение,придава му едва ли не някаква насилственост,за да може да последват още по-големи задължения след него,след като му станеш редовен абонат,да може да те скубе още повече съвсем безнаказано и безпрепрятствено....
Да,би трябвало да е така,в една ПРАВОВА държава,в която се спазват ЗАКОНИТЕ на страната,но...ние НЕ СМЕ ТАКАВА...ние сме просто една бананова република...
Да,красиво е,истинско е,но неприложимо в страната на Андрешко,чиито образ можеш да срещнеш на всяка втора крачка.
В мисленето не сме узрели за този модел,наречен Култура на живот от теб,Ловер-
това е за сега положението...
цитирай
13. lovertosimplicity - Reply 13. hloris
27.06.2013 12:03
Съгласен съм се теб, hloris, че може да се кажа, че сме "бананова република".
За съжаление е така.
Първо: самите ние безумно мигрираме към други територии, където дори и чужди ни третират повече като свои.
и
Второ: те пък изнасят бизнесите си тук, на наша територия, точно защото както казваш като в бананова република.
Преди години примерно една мултинационална компамия закри отдел в Германия и го прехвърли тук, в България.
Защо?
Ами много просто.
Тук на около 3000 човека се плащат месечно средно по 2000 лева, а там на половината по четири пъти повече и то в евро.
Но, Приятели...
Ние май говорим на различни езици.
Зная, че изглежда както казваш ти, hloris, идеалистично, утопично.
Но, ако се замислиш не е така.
Но не искам да пиша, защото просто не бих могъл да го обясня в малко приказки.
А да пиша много.
Мързи ме.
Не, разбира се, че не ме мързи!
Просто е дълго за обясняване и с думи не ще стане както трябва. Някой ден ще го говоря по ТВ...
цитирай
14. pvdaskalov - Наистина---
27.06.2013 13:06
Щом от три дена не си казал на стария телескоп "Пиер" Добър ден!, значи наистина те мързи. Мен не ме мързи и ще ти го кажа кратко и ясно: Колкото едно държавно управление е по-успешно, толкова по-спокойно живее народът и не се налага да се озърта, ослушва и трепери от страх, че всеки иска да го измами.
Ако не съм прав, дай ден, час и място да те черпя за моя сметка най-хубавото кафе!
Поздрави...
цитирай
15. lovertosimplicity - Reply 15. pvdaskalov
27.06.2013 19:21
Ох, Приятелю... Прав си!
Но те моля за разбиране. И дори го пиша тук нарочно, за да успокоя и други Приятели на... колективния ми блог за отсъствието ми.
Простете ми, Приятели. Просто напрежението в настоящия момент около мен е толкова голямо, че...
Съжалявам, ако Ви липсвам и Ви благодаря и за загрижеността, която изказвате и на лични.
Маалко по късно ще Ви поздравя с един пост с две-три клипчета, които се надявам да Ви накарат да ме разберете.

Рей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317698
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930