Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 04:27 - Наследство
Автор: lovertosimplicity Категория: Музика   
Прочетен: 2344 Коментари: 14 Гласове:
15

Последна промяна: 14.10.2013 04:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пясък!

Просто пясък!



Хайде сега да видим какво е искал да каже поета...



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - "Времето е в нас,и ние сме във времето."
20.06.2013 08:53
А времето,времето е пясък,който неумолимо изтича между пръстите ни,
и ние ще се превърнем в такъв,който вятърът ще разпилее...
Затова е важно,най-важното да живеем така,че да имаме какво да оставим
след себе си....две праскови и две череши...плодовете на нашия труд,плодовете на
нашия ум и разум...
Хубав ден,Ловер от мен!
цитирай
2. pvdaskalov - Ех, Ловер, Ловер!
20.06.2013 11:18
Умееш ти да дрънкаш на най-нежните струни.
Днес една ще те покани на питчица с масълце
и коричка отгоре в цвят на старо злато,
друга на домашна баница със сиренце,
трета ще ти оплете пуловер.
Ех Ловер, Ловер!
В постинги възхваляват твоето човеколюбие,
в раздел "Технологии" твоите маски са изместили всички останали гербове.
А мен, старият телескоп "Пиер", никой не ме обича, никой не ме кани на бира
и да бъркам бетон. На всичкото отгоре и аз изпадам под твоето влияние,
психолог такъв!
И трябва да се върна да прослушвам песента отново, защото чак накрая разбрах, че имаш въпрос към нас...
Пускам коментара, написан дотук, да не му стане нещо, додето си късам праскови и черешки. Нали за това си ги посял?
Да те споменаваме с добро дори от около земна орбита, както и Александър Велики е основавал градове на свое име. Всички тогавашни народи да го помнят
и благославят...
цитирай
3. syrmaepon - Тези анализи - какво искал да каже ...
20.06.2013 11:35
Тези анализи - какво искал да каже поетът - винаги са ми изглеждали странни.Ами той си знае най-добре ))) А ние как го тълкуваме ,виж, е друг въпрос /като дявола евангелието )))) /. Единствената аналогия,която ми хрумва,за дървото и дълголетието.Верно плодовете могат да се ползват от няколко поколения след теб,обаче и зърно трябва да се сее всяка година,щото без хляб и труд не става.
цитирай
4. pvdaskalov - А сега, моят анализ. Ако не ти хареса, да не си ни питал.
20.06.2013 11:50
1. Дотолкова ти харесва текста, че ти се идентифицираш с поета. Това е чудесно! Утре някой ще иска да прилича на теб...
2. И ти като него си се шматкал натам-насам с успех и в професията, и сред приятелите, и сред мадамите, но...
3. Узрял си като поета, осъзнал си, че нещо значимо трябва да оставиш след себе си...
4. Дори за това изкристализиране на идеята ти е помогнал Блог.бг и най-вече дружеското посрещане от страна на блогърите, без разлика на пол, вероизповедание, образование, възраст и т.н. Естествено ти си имаш своите критерии, но си достатъчно възпитан да не ни ги навираш под носа.
5. Реши и създаде Клуб "2х88". Ако той бъде иззидан с ум и красота, може да надживее всички нас в необозримото бъдеще. Но това е нещо тленно. То може и да погине. Ето защо...
6. Ето защо ти стигаш до извода, че нетленното е биологичното продължение на твоя живот. Защото двете праскови и двете череши са представители на растителния свят, също символ на живота.
7. Ако се сбъдне това, което се пее в песента, ти ще имаш четири момичета като Володя Стоянов (не съм сигурен не са ли 5), като Стефан Софиянски (3) и други много щастливи бащи. Откъде знам? Ами аз имам една и макар, че е далече от мен, преливам от щастие, помисля ли за нея, за зет ми, който е колега на Рей Ловър, за вника ми, 16-17 годишен исполин с приятелка вече, на име Ирина.
Това разбрах от песента и споделих с вас, приятели на моя приятел. Няма да му пиша името от страх да не го сбъркам с Лувъра.
Хлорис, Хлорис, нема си рабато да го кръстиш с това име...
цитирай
5. pvdaskalov - Сирма,
20.06.2013 13:01
може да се изненадаш, че те коментирам от чужд постинг, но е за добро, тъй като си права, напълно права. Не зная дали има песен за житните класове, но ние и без песен знаем, че отглеждането на зърното, подбора всяка година на най-едрите зърна за посев на следващата, е оня земеделски труд, който е превърнал човекоподобното в човек.
А колкото до дълголетието на дървесните видове, моето любимо дърво е маслината. Тя е свещеното дърво на езическата богиня Атина. Маслината живее над 2000 години.
Сигурно има и други дълголетници сред растителния свят, но трябва да ги търся в Интернет.
Бъди жива и здрава, а покрай тебе и останалите настоящи и бъдещи приятели...
Уфф, че е горещо и днес!
Пиер
цитирай
6. hloris - :)
20.06.2013 16:30
Пиер,е сега я втасах,щом съм кръстница на Рей,а не зная какви са вкусовете му,
то риза ли се купуваше в такива случаи?!
Е,ще разчитам на собствения си естетически вкус,щом е за човек като него,който ни кара да се събудим,да вървим по стъпките му в горещия пясък,който пари,пари,и който ни подмамва страстно да го последваме с...Душите си човешки!

А аз прозрях за какви праскови и череши иде реч,за това какво ще оставим на тези след нас като духовно наследство,но като гледам накъде върви светът,то май никак не съм оптимистично настроена,ама никак...
цитирай
7. lovertosimplicity - Reply 6. hloris - :)
20.06.2013 17:53
Браво, Хлорис!
Евала!
Ти първа ще прочетеш Първият ми пост в блог. бг!
След близо 4 години Мълчание!
Сестричката ми, ще го потвърди /Мълчанието иде реч/.

Но Черешите ще бъдат и реално засадени.
Някъде /и Аз не зная още къде/ в "Младост".

Защото Младостта й трябва на тая Нация!
/млади и красиви като мен - ха ха ха/
цитирай
8. beautifulcreature - "Ако искаш хората да те чуят, вече не е достатъчно да ги потупаш по рамото.
20.06.2013 20:58
Трябва да ги удариш с чук по главата и изведнъж ще забележиш,че те напълно внимават."

Добър вечер!

Признавам, че този път задачата е трудна.
Аз съм интелигентна млада жена и не ме е срам да го заявя.
Клипът ок, тръгва асоциацията на някъде, макар, че не мога да се съглася с Рей за това, че ще остави след себе си само две праскови и две череши.
Убедена съм, че той е от хората, за които се твърди, че "шило в торба не стои".
Имам в предвид дейни и съзидателни.
Не те познавам реално, Рей, но по много неща си личи, че не си от онези блогъри тук, които са много нещо, но само на думи, тук, където всеки може да е който си поиска.
Нали не съм се излъгала, Рей?

Нали не само две праскови и две череши ще оставиш след себе си?

Но да поясня за объркването ми: "Пясък"?
Какво наистина "е искал да каже поета", Рей?
Не ни измъчвай така, моля, някои няма да можем да спим от дразненето, че не ни е достигнал интелект, за да схванем посланието.

Лея
цитирай
9. lovertosimplicity - Reply 8. beautifulcreature
20.06.2013 21:20
Ах, Лея, Лея...
Много ще страдаш в този живот, малката!
Много.
Но да си дойда на думата по коментара ти.
Евала!
Като hloris.
Дори маалко още по-нататък.
Абе Вие все умни хора сте се сбрали тук около бърбъна ми бре!
Чукът се опитвам да Ви го покажа!
Провокираш ма да направя нов пост, посветен на чука.
Но има нещо друго.
"Чукането" (ама не онова зароди което го има вица, че на гаджетата вече не са казва "мацета", а "орехчета", защото "мацета"та се галят, а "орехчета"та се чу... какво? - ха ха ха), та "чукането" трябва да започне отвътре навън.
Хайде тълкувайте!

Плийс!
цитирай
10. tota - Поздрави за прекрасната песен, ...
20.06.2013 21:46
Поздрави за прекрасната песен, която сте избрали! Интригуващ въпрос, който е предизвикал интересни коментари. Прилагам текста на песента и опит за отговор на въпроса.
Наследство
Понеже се пилях насам натам
все нещо като камък ми тежеше,
но най накрая се опомних сам -
две праскови посях и две череши.

И този камък рухна отведнъж -
като взривен - каквото беше - беше.
Сега съм друг, макар един и същ -
две праскови посях и две череши.

Две праскови посях и две череши.

Какво ще ми говорите за тлен,
щом този свят от памтивека грешен,
ще наследи от мене подир мен
две праскови и две череши.

Какво ще ми говорите за тлен,
щом този свят от памтивека грешен,
ще наследи от мене подир мен
две праскови и две череши.

Две праскови и две череши.

Две праскови посях и две череши.
Две праскови посях и две череши.

Отговорът на въпроса Ви се съдържа в самия текст, макар и само загатнат. „Сега съм друг, макар един и същ – от рухналия камък вече съм пясък...Постлал съм пътя на идващите след мен, и не само, оставил съм и продължение и то не едно, а цели четири...
И в този път са милионите частици, които събрани в едно могат да са здрави и устойчиви като бетона... Такъв път трябва да проправим на идващите след нас!!!

цитирай
11. tota - Поздрави за всички!
20.06.2013 21:51
Ден след ден- Подуене блус бенд
http://www.youtube.com/watch?v=Ai5u53L3Rcg

Наследство. Пясъкът ли ще бъде това, което ще оставим - без дървета, земята ни е ще е като пустиня? Или пясъкът - децата ни пръснати по света...
Има върху какво да се замислим...

цитирай
12. jabalka - Поздрави и от мен, отдавна не е светло , но ...
21.06.2013 01:29
не е изгрял - идеално време почти , идеално ... за ... но , към пясъка, черешите, прасковите, и , един и същ, но променен, връзка - " забих , корените си , в небето(тук, бих, добавила Н - главно, но не и той) , и открих..." Край на цитата, но не и моят извод, за някого , нещо , за някого нищо, изводът, ми е за тези за които - думите- " пясъка, черешите, прасковите, и , един и същ, но променен, връзка - " забих , корените си , в небето(тук, бих, добавила Н - главно, но не, и той) " ... имат значение, защото , имат винаги , би трябвало , да има нещо в думите... всеки различно чете, както казва, - syrmaepon - , да , пясъка , казвам аз, са деца на камъка, но споделям с - hloris - тя чете с обич, жените имат това свойство на умът, ...продължавам с анализа на ситуацията , без официална покана, но след като е публикувано едно нещо , то е - "искам- отговор, или , ето , ме" .... или нещо... за всеки и Всички , това е Нещо, без конкретика, аз, само , ще добавя, - след като има Думи, Те , ТъРсят, Отговори, а , отговорите ... те се намират във всеки, всичко, във- нещо... колкото умове , бих казала все различни но ,...има значение, единствено , това- мое мнение и извод, за това има значение защото , аз Не съм никой, Това е важно!!! Никога, Никой да не обезличава Думите , които са Истини зад, анонимност, което, е, е, и, Ще бъде винаги - ~ - защо безкрай... просто е - според една теория, на която аз, поглеждам , благосклонно, за вас, вие решавате... това ви принадлежи по Дар, той е истински дар, всяка глътка от водата , в , чашата , която , отпиваме , понякога, обаче, сутрин, може , би, отпиваме частица от - Нютон... и .... да не изброявам, ще се отдалеча от Истината...
това е мое мнение , без отговор, с респект, защото истините , нямат нужда от отговори, те не задават въпроси... :) и не забравяйте ... всеки Може , да си отговори... просто е...
цитирай
13. syrmaepon - Щом камъка не тежи вече,и наследството е посято не е зле да се помолим за дъжд ))) ,че има ли суша и наследството трудно ще оцелее
21.06.2013 08:08
lovertosimplicity написа:


, та "чукането" трябва да започне отвътре навън.
Хайде тълкувайте!

Плийс!


Ха ,изтълкувай го ти сега ))))) "Дъжд - за капчица сърцето ме боли...."
цитирай
14. lovertosimplicity - Reply 13. syrmaepon
21.06.2013 08:41
Разбира се, че ще дам какво е искал да каже Поета!
Но нека първо помислим!
Дори някои, които ме познават, знаят абсолютно точно за какво говоря.
А аз не си падам по празните приказки.
Ще стане ясно скоро!
Въпросът е къде ще се сложите вие, останалите!

Поздрави!
Цитатът... знаяяя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317732
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930