Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2013 01:30 - ЛЮСИ БЛО
Автор: lovertosimplicity Категория: Музика   
Прочетен: 1704 Коментари: 12 Гласове:
17

Последна промяна: 14.10.2013 04:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  ( Из цикъла "Моите Приятели" )

Спокойна нощ, а когато четете
Добро утро, Приятели!

Посветено на една моя Приятелка в Болоня!
Една Жена, която имам честта да познавам, и която когато и да ме скастри с критика - все ми е приятно!



Постингът трябваше да редува едни страахотни снимки от една семейна вила и клипове на една от любимите ми руски Звезди!
Но понеже Жената не е като някои тук, надуващи се като болон в тръни - не ми позволи да ги публикувам, от което Вие, Приятели изгубихте, но пък на лични ще Ви дам линк към постинга в блога й, за да им се насладите.

 И ТАКА... МУЗИКА!
ПРЕДСТАВЯМ ВИ АИДА НИКОЛАЙЧУК!


Не е ли невероятна?! Просто смая журито!
Визия - страахотна! Глас - просто за-ме-ча-тель-ны!

А ето и текста на песента:

Загляни ты в сердечко мне
И скажи "уходи" зиме
Ветер воет, а ты грей меня
Небо стонет, а у нас весна

Попроси у облаков
Подарить нам белых снов
Ночь плывет и мы за ней
В мир таинственных огней

Разгони ты тоску во мне
Неспокойно у меня в душе

Попроси у облаков
Подарить нам белых снов
Ночь плывет и мы за ней
В мир таинственных огней

Попроси у облаков
Подарить нам белых снов
Ночь плывет и мы за ней
В мир таинственных огней

Попроси у облаков
Подарить нам белых снов
Ночь плывет и мы за ней
В мир таинственных огней

Попроси у облаков…


Други изпълнения на тази страхотна певица:














Надявам се Музикалната Разходка да ти е доставила същото това удоволствие, Мила, което на мен достави разходката из вилата.

На Вас, Приятели, също се надявам да съм доставил удоволствие и тръпка с невероятната Аида Николайчук!


Рей

 




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - http://www.youtube.com/watch?v=V-Rgmil2Dqg
11.09.2013 02:30
Ти ме представяш, все едно съм от вчера тук...:)))
Щом така ти харесва -добре!!
Връщам ти жеста с горната песен!:)))
Можеш спокойно да дадеш линка,постинга е достъпен за всички!!
Благодаря ти!
цитирай
2. lovertosimplicity - Reply 1. mileidi46
11.09.2013 08:34
Това не е представяне бре, Мила!
Това е по линията: "За който го припознае като негово", чрез постингите от който поздравявах някого от Вас, моите Приятели.
Просто го промених на цикъл "Моите Приятели" и ти като една Заслужила такава те поздравих по нощите, провокиран от разходката, която ми подари из бившата Ви вила.
Благодаря ти за което и давам линка, за да й се насладят и останалите от Компанията:

http://mileidi46.blog.bg/hobi/2010/10/11/lago-di-garda-tyjna-razhodka.618591

Благодаря ти още веднъж!

Рей

PS: Знаеш ли, че сме говорили от 22:04 та до 03:04!
ХАХ!
НИЕ СМЕ ГРАФОМАНИ /ли?!/
цитирай
3. paciencia - Здравей, Рей!
11.09.2013 12:10
Наистина, забележителен глас! Порази ме , когато я чух за първи път. Невероятно звучи.
Поздрави за избора!
Приятно прекарване на плажа!А при мен май ще вали...
До свидания и будь здоров!
Вася
цитирай
4. beautifulcreature - Здравейте компанията!
11.09.2013 18:26
Напълно съгласна с Вася. Първото представяне на Аида просто ми насълзи очите. Милата тя, как само се притесни когато журито я прекъсна. Толкова естествена и неосъзнаваща своя невероятен талант. А когато члена от журито, който питаше дали пее под фонограма й каза името и тя едно естествено "ЪМ" промълви... Просто ме разтопи. Невероятна, просто невероятна. Четох коментарите под една от песните и там някой казваше, че не е неин записа, а на титулярката. А други казваха, че последната не може да докара такова изпълнение като Аида дори и с ефекти.
Благодаря ти, Рей!
От цялата си душа и сърце.
Както там го казват "за-ме-чателна". Наистина поразява, Вася!
Рей, моля те, дай я като МР3, че да си я запиша и слушам докато пътувам за работа.
Благодаря, благодаря, благодаря!
За разходката при "милейди46" също благодаря!
Ето такъв те искаме, за-ме-чателнъй.

Лея
цитирай
5. qbylkovcvqt - Надникни в сърцето ми и кажи на ...
11.09.2013 18:57
Надникни в сърцето ми
и кажи на зимата да си отиде
Вятър вее, но грей ме ти
небето стене, но при нас е пролет.

На облаците се примоли
да ни изпратят бели сънища
Плува нощта, а след нея ние
в свят на тайнствени огньове

Разпилей тъгата ми
неспокойно е в душата ми...

Всичко е красиво. Излъчването, лекотата, с която пее, вълшебството на гласа...
цитирай
6. pvdaskalov - Старият телескоп, който би трябвало...
11.09.2013 22:36
... би трябвало нищо да не разбира, тъй като представлява куп стари ламарини и няколко лещи, като я видя и чу как пее, се облещи. То бива, бива, ама може ли такава щедрост на Природата към нея?!
Да е жива и здрава, та да си огласяме (Който знае как!) постингите.
цитирай
7. lovertosimplicity - Reply 3. paciencia
12.09.2013 08:01
Здравей, Вася!
Така е мила - гласът и е като мед.
А ти представяш ли си, ако направите с нея дует?!
Ще стане още по-за-ме-ча-тельно. Направо ще сте като мед и масло.

Благодаря те, че си все около мен!

Рей

Будте готовы - Всегда готовы!
Хах!
цитирай
8. lovertosimplicity - Reply 4. beautifulcreature
12.09.2013 08:11
Хах!
Още един романтик-мечтател, който ще страда в Живота!
Сори мила, но човек на когото полазват мравки в такъв момент и е чул "ъ-кането" ни Айда...
Но пък дано да греша!
За страдането - за другото е факт.

Как е в Германията?!
Ето това е Държава.
Едва ли ще искаш да се прибереш скоро.
А за събирането не се упреквай, то не се губи.

Успехи! Служебни и най-вече лични!

Рей
цитирай
9. lovertosimplicity - Reply 5. qbylkovcvqt
12.09.2013 08:57
Най-после!
Чудех се кога ще излезеш "отвън" и драснеш нещо, а не само подкрепата ти "тайна"...
Явно съм те развълнувал и, ако е така - това е моята Награда.
Благодаря ти за превода, Миличка!
Аз нарочно не го направих, защото младите, които не знаят руски да се напънат малко.
Сега поне е толкова лесно - един Гъл-Гъл транслейт и готово!

Знаеш ли кое ме радва?!
Ще го разкажа сократце не, за да си хваля гарджето:
В МОЛ "Сердика" сме, купувам си риза.
С Божидар - големия ми син.
И една жена пита младото момиче-продавачка: "Сорак третий йест"? /побългарявам писането/
А момичето я гледа и аха да проговори.
А аз й превеждам "Пита Ви жената имате ли 43-ти номер"
Разбра се, че няма. Купихме там ризата и излизаме от магазина.
А Божидар: "А... Не може така!... Ти да знаеш език, който аз не знам! Даваш ми пари да се запиша на частни уроци!"
И така и стана - записа се.
За мен, ако до 20 /сега е на 16/ не владее поне 5 езика - Аз! съм се провалил като родител.
Вече е с 4, така, че мисля, че не ще се проваля!
Хах!

Поздрави и... да пазиш пчелите, ей!

Обещала си ми 3 кила мед!
Знаеш ли що питки ще трябва да замеси леля ти Лида, а ние с Пиер да издуваме бузи?!...
ха ха ха

Рей
цитирай
10. lovertosimplicity - Reply 6. pvdaskalov
12.09.2013 09:06
Пиер, Пиееер...
Когато за първи път чух изпълнението й от първия клип...
Просто настръхнах!
Невероятна е!
И като Жена е страшно секси...
А като глас... просто... нямам думи.

Поздрави!
Леля ти Лида да приготвя питката, защото привечер пътуваме обратно.

Рей
цитирай
11. qbylkovcvqt - :) Щастлив баща, хубаво е когато ...
12.09.2013 17:49
:) Щастлив баща, хубаво е когато децата те радват... значиии, свършил си си работата.

А мед за сега има от хубав по-хубав... и точно затова ще свърши бързо, блага ми е стоката, не се задържа ;)

http://www.youtube.com/watch?v=4C2QfNbrNw8 :)
цитирай
12. lovertosimplicity - Reply 11. qbylkovcvqt
12.09.2013 19:18
Да, Мила!
Най-щастливия!
Защото страшно много ме обичат!
И Умника Божидар и Пакостника Симеон!
Младите не знаят, че идва момент, в който спираш да мислиш и живееш за себе си.
И това е тогава, когато се появи оная мъничка частица от теб, която не смееш да погалиш, защото имаш чувството, че ще я повредиш.

Аз имам две страхотни Деца, за които съм готов на всичко, както вярвам, че е при всеки родител.
След малко ще покажа какви чудеса сме правили с часове на пясъка.
И хората ни се радваха и се снимаха с творбите ни!

Рей
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317422
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930