Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 12:05 - Курс някакъв си...
Автор: lovertosimplicity Категория: Забавление   
Прочетен: 3413 Коментари: 13 Гласове:
15

Последна промяна: 14.10.2013 03:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ( Из цикъла "Компанията при Рей се усмихва" )

Дъщеря се връща от купон рано сутринта! Залита пиянски, хили се и върти гащичките си на пръста си...
Майката я подхваща: - Къде беше? - С кой беше? - Какво правихте?
Дъщерята прилежно отговаря: - Къде бях не помня! - С кого бях също не помня. - Какво правихме – не знам как се казва, но от днес ми става хоби!


Добър ден, Приятели!


Не съм се изгубил!
Просто от вчера започнах един курс и от 8:00 до 12:00 съм ангажиран с него!
Сега, някой ще попита: "Ама какво учиш?"

Не уча! - Аз преподавам! - Ще Ви покажа!

image
Това е асистентката ми, на която аз диктувам, а тя пише! Щото съм мързелиФ!

Хайде бай засега, пък по-късно ще Ви разкажа повече! Пак тук!




Добро утро от 10:30 ч. на 03. 10. Блогъри!

Дадох задачка на курсистите защото чакам едно обаждане евентуално и докато го чакам да Ви напиша няколко вицлета.

Предупреждавам пуританките да не четат. Абе въобще тоя постинг си беше само за ЦЕНИТЕЛИ...
image


Перничани изпращат съобщение на Софиянци:
- Из градО са плъзнали бездомни кучета! Моля изпратете гражданска отбрана да ни спаси!

Софиянци отговарят:
- Мигноведнагически Ви изпращаме 3 мобилни групи за кастриране на бездомни кучета.

Перничани:
- Вие не ни разбрахте! Они не ни ибът - они ни апат!



Тя: Прахосмукачката не работи! Престана да духа!
Той: Казах ти аз, че даваш лош пример...



Пътува във влака Бай Ганьо с една японка...

След дълго мълчание, японката решила да го заговори:
- Приятно ми е да се запознаем. Аз съм Путе Катояма!

Наш Ганя решил, че оназ" се ебава с него и й върнал паса:
- И на мен ми е приятно - Куре Катогреда!

 


Ако мързелът Ви води до... "диктовки" - бъдете мързеливи!

Рей







Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovertosimplicity - Всички разбирате,
02.10.2013 12:23
че постинга е насочен към мъжката част от блогърите!

По-късно ще има /агейн за тях/ онагледяване на уроците.

Обръщам се към Жените: Не бъдете превзети пуританки, а отдайте заслуженото на изкуВството!

Приятен ден!

Рей
цитирай
2. tanya7713 - Отново полова дискриминация...
02.10.2013 12:55
Отново полова дискриминация...
цитирай
3. lovertosimplicity - Reply 2. tanya7713
02.10.2013 13:24
Е не!
Просто като приключих урока, преди да си тръгна, загатнах за какво ще Ви думам в няколко постинга от днес напред във времето.
Та това дори не е първия урок, а ти бързаш да ме упрекнеш!

Бааси градската!

Рей
цитирай
4. tanya7713 - Поддържам те във форма. . . Добре ...
02.10.2013 13:55
Поддържам те във форма...Добре "подгрят", за да дадеш най-доброто от себе си!
цитирай
5. vishnichka - Ако си пуснал само музика, сега нямам възможност...
02.10.2013 15:35
Сладуранка е асистентката ти, Рей! Макар и в гръб - супер секси! Личи се, че е сръчна и схватлива, предполагам участва активно в разговорите и сигурно е непрекъснато усмихната... За клипче ще трябва да се постараеш доста повече, защото хопфи /hopfen/ е изключително наблюдателен, подробен и особено капризен когато стане дума за музикална еротика. Слага много ниски оценки... Мислех го за софт специалист, но начинът, по който поставя диагнози подсказва умения за сервизна дейност! И понеже ми се струва възпитан добродушко, загрижен за човешкото развитие, прогрес, но също веселието и всеобщата доволност, като нищо ще премести G–точката й ... на челото!
Ако не си го изпреварил, разбира се!:)))
Хубав ден!
цитирай
6. pvdaskalov - А аз, драги Рей Бредбъри 2, не знам как да реагирам на твоите постинги вече...
02.10.2013 15:45
Ако някой проследи добросъвестно коментарите ми при теб, ще разбере, че с лупа търся всички твои грешки. Е, за най-дребните не се заяждам. Не зная какво искат някои като симпатягата ПОНИЧКА, но тя отишла (Каза ми едно премръзнало врабче на ушото ми, дясното, защото лявото не чува), да злослови тъкмо при твоята бивша годеница, която ме канеше за кум на не знам си кои острови. Да злослови, че съм - най-общо казано - твой приятел. Какво лошо има в това?
Явно, че сте се скарали с Хлорис. Нека каже тя, аз развалих ли си отношенията с нея? Нали сме демокрация? Аз, специално, мога да се погаждам с всички, защото съм човеколюбив. Но изпречи ли ми се на пътя някой, който погазва ИСТИНАТА, изкилифещва СВЕЩЕНИЯ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК и ходи по чуждите блогове да мърсува без основание, с нЯколко думи го слагам на мястото му и повече не съществува за мен...
Тъй че, дерзай. Твоите вече кратки постинги са чудесни.
Чуй сега какъв виц ми пратиха от Италия:
[1.10.2013 г. 16:18:21] ivana mi: МАЖЪТ ИСКА ТЪЩАТА МУ ДА ИМА САМО ДВА ЗЪБА, С ЕДИНИЯТ ДА МУ ОТВАРЯ БИРАТА, А ДРУГИЯТ ДА Я БОЛИ.
Поздрави на всички наши приятели, които са по-толерантни и не поставят робовладелчески условия.
цитирай
7. lovertosimplicity - Reply 4. tanya7713
02.10.2013 17:13
Е... така го напиши!
Че ме подгряваш!
И после се чуди утре що от мой клонинг си станала моя метреса!
Ех, Таня, Таняааа - знаеш ли що разбирачи по всичко има тук?!

Ъхъъм!


Рей
цитирай
8. lovertosimplicity - Reply 5. vishnichka
02.10.2013 17:38
Ами да имаш!
Всички ли да Ви мисля, по дяволите?!
Бааси хората!
Носете си възможностите винаги с Вас!

А сериоз:
Да, Виши - има музика на аутоплей!

Сега за Приятеля ми Хопфен!
Не искам да Ви обидя, но той е висока топка!
Не ще го разбирате винаги.

С него се познаваме от мноого време.


Рей

PS: Надявам се никога G-точката да не я премествам ЗАД челото!
Това ще е последната стъпка към пълен Сайборг!
цитирай
9. tanya7713 - Изумително е как един човек може да ...
02.10.2013 21:39
Изумително е как един човек може да върне усмивката ти, която стотина са развалили :)
Бройката не е съвсем точна, но това е без значение....
Хич не обичам да се изповядвам, нооо...Рей, както винаги е виновен и за това, да не пропусна-и за глобалното застудяване тези дни също...
Влизайки в този блог, попаднах точно пред лъскавата витрина на неговото магазинче за ...надежди и като сополиво циганче се озъртах и не смеех да погледна лакомствата вътре...Е, така се случи - като в приказките, той прие радушно дивата селянка под покрива си...Може би още съжалява, доста нервички събра от мен...
Не веднъж и в устна и в писменна форма се опита да стопира бягството ми от тук со кротце и со благце... Но аз успях и ..дим да ме няма...
Но щастието ми бе за кратко. Като хищник ме измъкна от хралупката и ме хвърли отново тук...
На всичкото отгоре и курсове по блогова култура и техника ми преподава- устно и писмено.
Хубаво е. че телефон все ни свързва или дели, та и двамата, най-вече той, сме още в приемлив за околните вид и без видими и съществени наранявания и изгаряния...
С последно предупреждение съм, мили хора ...няма спасение...
Рей ме е заковал тук и ...поне засега обещавам да ...слушам...не искам отново да си навличам гнева му...
цитирай
10. zabavnata - Добър вечер, Рей!
02.10.2013 22:42
Битки, войни, битки... Най-силни са тези, които могат да простят и да продължат напред без този товар. Не се засягай, Рей. Разкажи им за Вики и за борбата с рака. Погледнато от страни всеки може да дава съвети, но никой от нас няма идея за каква битка става дума. Битката е за оцеляване, ежедневна и постоянна, странна и страшна.
Ще ти повярват, няма начин.
Разкажи им за повръщането, "изпиването" на сили, "злобата" от неразбирането на околните. А иначе нищо и никакъв РАК. Как да разкажа за нещо, което само съм виждала, но е потресаващо. Как да предам битката на близките до самия КРАЙ и болката след него ? Раздялата е като сън, но когато се събудиш е празно и пусто, съвсем истинско. И тогава виждаш колко преходно е всичко, колко смешна е човешката суета. Няма е ръката, която може да стиснеш дори и само за кураж.
Продължи Рей. Тази битка трябва да бъде спечелена и си заслужава!
цитирай
11. vesever - Вишничка, за съжаление светът е ...
03.10.2013 10:29
Вишничка, за съжаление светът е несправедлив, а хората обикновено се явяват жертви...и страдат, бидейки или принудени да бъдат част от цялата несправедливост. Просто начинът е, според мен, да си намерим друг свят, защото този е обречен. Опитвам се да не съм черногледа, но...виждаме реалността.
Говоря дори в световен мащаб. А дребните проблеми и злини между хората, /те не че са дребни, имам предвид тези в личен план/ са отзвук, следствие от цялата лудост, която се е настанила вече в човешкия свят...
Нека да избягаме, да се спасим, предлагам аз!
Бъдете здрави и щастливи, доколкото е възможно, всички!
Аз без музика не мога, затова ви подарявам още нещо прекрасно...
http://www.youtube.com/watch?v=po4zLLNxOxE
цитирай
12. lovertosimplicity - Reply 10. zabavnata
03.10.2013 11:15
Здраво, Систър!
Вики, лека й пръст имаше блог, в който беше нормална.
Не неин, не - на една моя Приятелка.
Дори наскоро имаше поздрав към нея.
Там Вики си беше Истинската!
Може би тогава така ме беше и забелязала и като се замисля може би крайно грозното й отношение към мен е било един вид Тест.
Да види дали съм дребнав.
Защото ние се запознахме крайно грозно, а после станах неин... Приятел /щях да напиша Изповедник и Спасител, но са много силни и самохвалещи тези думи/.

ТБ
цитирай
13. minevv - Абе направо ще ти разкажа виц!...
03.10.2013 14:59
lovertosimplicity написа:

Абе направо ще ти разкажа виц!
Програмерски!

рограмист към къщи.
Звъни ГСМа му.
Вдига- Приятелката му!
"Скъпи, купи салам! Ако има яйца - десет!"
Прибира се той с покупките и й подава десет щафети салам!

Панимаеш?!

"Ако" - "то"!
Просто е!
Колегата minevv ще Ви потвърди!

Дааам!

С десет вдиганти палеца потвърждавам!!!
и повярвайте - така е и в живота ми..
От програмист всекакава свирка става, ама от свирка - програмист НЕ.
!!! ;-))
а за жените???
Защо не сте сексуални и добрички, че да няма толова разгонени мъже????
Хайде - успешен лов и многооооо почесване по нежни места ;-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lovertosimplicity
Категория: Технологии
Прочетен: 317244
Постинги: 161
Коментари: 1317
Гласове: 1535
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031